Aftellen...! - Reisverslag uit Groot-Ammers, Nederland van Jonathan Naomi Jerusha Jongkind - WaarBenJij.nu Aftellen...! - Reisverslag uit Groot-Ammers, Nederland van Jonathan Naomi Jerusha Jongkind - WaarBenJij.nu

Aftellen...!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jonathan Naomi Jerusha

04 Februari 2009 | Nederland, Groot-Ammers

Dag vriendjes en vriendinnetjes,

Zoals je wel weet gaan wij bijna op reis. Elke dag plakken we een sticker op de kalender die papa voor ons heeft gemaakt.
Jonathan plakt piratenstickers en Naomi plakt ballerina stickers. En weet je...nog maar 12 dagen en dan gaan wij naar het vliegveld!
Op het vliegveld zijn vinden we leuker dan in het vliegtuig zitten want op het vliegveld kun je lekker rennen en in het vliegtuig...niet.
Maar wie weet draait er wel een leuk fimpje in het vliegtuig en daar houden we ook van.
Dan na zes uur vliegen komen we in Accra, Ghana aan waar het dan avond is en al donker. Waar we dan gaan slapen weten we nu nog niet maar straks vast wel.
En als we daar dan zijn gaan we jullie weer schrijven om te vertellen hoe het met ons gaat!

Heel veel groetjes van Jonathan, Naomi en baby Jerusha

• 13 Februari 2009 - 15:57

Thirza:

Lieve oom jj tante willeke jonathan naomie en jerusha,

ik vindt het erg jammer dat jullie weggaan.maar voor jullie vindt ik het super! jullie hebben er echt zin iin!
    Morgen voor de laatste x oppassen!!
    veel liefs xxx thirza

• 16 Februari 2009 - 18:14

Thirza:

Hallo!
    ik kan niet mailen want mn mail doet heel gek dus k dagt dan doe k t maar zo! zijn jullie veilig aangekomen? ik hoop het wel! Welterusten!
    Liefs Thirza.

• 18 Februari 2009 - 06:11

(tante) Annemiek:

lieve jonathan, naomi e jerusha!

hoe is het met jullie? is het daar lekker warm? ik zit hier met een vest een een sjaal om zo koud is het!
    we denken veel aan jullie!!

een hele dikke kus!

• 20 Februari 2009 - 21:33

Caro:

Hey familie!

Ik ben erg benieuwd hoe jullie reis is gegaan :-)
    En vooral hoe het jullie nu vergaat. Ik las op jullie blogspot dat jullie een huis tegemoet konden zien, ben benieuwd.
    veel succes met acclimatiseren en starten!
    liefs, caro en co